Bebeğim biraz geç doğdu. Döküntüsü çook fazlaydı. Almanya’da yaşıyorum. O dönem evimize her gün ebe geldi. İki aya yakın bir defa bile sabun şampuan lif kullanmadık. Her gün suya sokup tüm vücudunu zeytinyağladık. Döküntülere zeytinyağı çok iyi geldi. Kafa derisini de sürekli yağlayıp tarayın tavsiyem. Konak çoğalabilir. Erkenden engellemiş olursunuz. Yağlamam diyorsanız sebamed de çok iyi geliyor.