OzlemCann 3yasindaydi benim kızım . Uykuda çekim yapılıyor gece 3gibi uyandırdım öğlene kdr uyutmadik öğlende uyuyunca çekimi yapıldı EKGdeki gibi bantlari var onlar basina takılıp yarım saat çekik yapıldı çocuğunuz hicbirseyden habersiz en iyisi oydu ama benim için çok zordu rabim.kimseye yaşatmasın