Merhaba anneler oğlum bugün 17 günlük oldu alınan topuk kanında kistik fibrozis değeri yüksek çıktı ve bir kez daha topuk kanı verdik ondada yüksek çıktı hemen ter testine yönlendirildik bir hafta on gün sonraya yapacaklar mıs öyle kötü şeyler yazıyor ki internette ağla ağla mahvoldum ter testi temiz gelen anneler yazabilir mi