Kızlar selam,
Oğlum 13 aylık, malesef ki 5 aylıkken işe başlamak durumunda kaldım. Ablam bakıyor o yüzden gönlüm çok rahat. İşe döndüğümde yepyeni ve istediğim bir pozisyonda başladım, gayet güzel ilerliyordu herşey fakat 2 aydır işe gitmek istemiyorum. Bebeğim yürümeye başladığından herşeye tepki vermesi bizimle daha çok iletişime geçmesi inanılmaz hoşuma gidiyor. Aramızdaki bağlılık dahada arttı son 2 ayda. Çalışmak istiyorum evet ama sabah 8 de evden çıkmak istemiyorum. En azından sabah kahvaltımızı birlikte yapıp öyle teyzesin bırakmak istiyorum. Akşam eve gittiğimde uykusu oluyor sabah çıkarken yeni uyanmış oluyor hafta içi hiç vakit geçiremiyoruz. Çok özlüyorum, işimide çok seviyorum.Başka bir şirkette çalışmayı düşünemiyorum bile, ara vermek için maddi acıdan uygun değilim. Karmakarışığımmmm.. Keşke çalışan annelerin ilgili kurumlar tarafınsan birazcık önemseyen bir yerde yaşıyor olsaydık. Bu yaşadığım süreçten geçen oldu mu 🥺😞