Deryaeylul Evli insanın özel hayatı olamaz ne demek. Bu bakış açısıyla yürümez zaten evlilik. Herkesin kendine ait boşlukları, alanları olmalı. Sürekli birini takip ederek en büyük kötülüğü kendinize yaparsınız. Kendinizi yormaktan başka bir işe yaramaz. Eğer şüpheleniyorsanız, dürüstlüğüne inanmıyorsanız gidip onun yanında telefonunu isteyin. Göstermemek için direniyorsa şüphelerinizde haklısınızdır ama diğer türlüsü özel hayata saygısızlıktan öteye gitmez…