Bebeğim 15 aylık ben kullanmaya devam ediyorum. İşinize karışmış gibi olmasın ama bunu doktora götürüp değerlerine bakılmasını isteyerek doktor kararıyla bırakmanız yerinde olur diye düşünüyorum. Bizim doktorumuz kışın güneşten yeterli d vitamini alamayacağı için yaza kadar devam edelim dedi. Yazın her ikisi içinde değerlerine bakıp bırakcaz.