Her bebeğin diş çıkarma döneminde olan şeyler ama bende sizin gibi diş zannettim İshal olduğunda 3 gün götürmedin hastaneye sonra baktım olmuyor acile gittik maalesef bağırsakları mikrop kapmış dedi 🥺 o kadar vicdan azabı çektim ki düşünsene ağzı var ama konuşamıyor bize muhtaçlar lütfen bir doktora götürün en azından sıvı kaybını önlerler