24umay24 Sevgili anneler size bir şey danışmak istiyorum. Kızımın alt iki dişi 4,5 aylıkken çıktı. Kızım şuan 9 aylık ve üst iki dişi patlamış çok huysuz huzursuz ve iki gündür ateşi 38 derecenin üzerine çıkıp iniyor. Hastaneye götürdüm boğazında hafif kızarıklık var sadece tahlilleri temiz dedi(kan-idrar). Antibiyotik yazdı bekle bir gün daha geçmezse antibiyotik ver dedi. Lütfen tecrübelerinize ihtiyacım var. Çok huzursuzum sizce antibiyotik vermeli miyim? Yada diş bu kadar ateş yapar mı? Boğaz kızarıklığı kendiliğinden geçer mi ihtimali var mı?
MyPrincessBaby_ 24umay24 38 derece diş ateşi bence antibiyotik vermeyin, ağrı kesici ateş düşürücü verin zorlanırsanız , şayet 39 küsürler diş ateşi olmuyor ki zaten sizinde 38
24umay24 MyPrincessBaby_ evet 38 en fazl 38,5 oldu. Ama işte geçmiyor. Kafamı karıştıran geçmemesi. Acaba diş ateşi kaç gün sürer ortalama? Bir de bazen ateşi calpol vermeme rağmen düşmüyor. Enfeksiyondan şüphelendi doktor tahlil yaptık temiz çıktı ama boğazda kızarıklık varmış. Kızarıklık kendiliğinden geçer mi ilerlerse daha kötü olur mu acaba?
MyPrincessBaby_ 24umay24 kendiliğinden geçiyor kızarıklık, bitkisel ballı şuruplar var tavsiye ederim ben kullandım , hala da kullanıyorum , kanda temiz çıkmış enfeksiyon kanda çıkardı, diş için antibiyotik kullanmak bana gereksiz geliyor , yinede siz bilirsiniz