zehra29 benim 3 sezwryabım var hepsinde 1 tık üstünden kestiler ama 2./3.doğumumda dikişlerin birleştirerek kesmişler yani diğer dikiş izi gözükmüyor orayı alarak dikilmiş yamuk dikmişti 2.doğumumda ordan görmüştüm koca yer tek çizgi giderken sona doğru 2 ayrı çizgi vardı 3.deyse tamamen tek çizgi yapmışlar başka dikiş izi yok tek çizgi duruyor yani