OptimusPrime rica ederim , yukarıda yazmıştım ama her bünyeye farklı şeyler etki ediyo ben günde 3 litre en azı su içiyorum , ve sürekli emzirdim hiç vazgeçmedim yani ki ilk zaman mama vermiştik 1. Ay bittik kimseyi dinlemeyip mamayı kesip sadece memeye döndüm emzik biberon hiç bişey vermedim Kaldırdım attım hepsini meme emmesini azalttıkları için bebeğin doğal olarak arz talep meselesi süt üretimide azalıyo çoğalmak yerine , onun dışında tahin helvası yedim kahvltıda susamı tavada kavurup balka karıştırıpta yiyebilirsiniz , dereotu yedim çok ama farklı bi etkisi oldugunu sanmam onun , yeşillik kıvırcık marul çok yedim koyu yeşil yapraklı sebzeler sütü arttırıyo , üzüm suyu ve şıra bariz görünür şekilde arttırıyo , Beyaz kuru dut ve onu kaynatıp İçmek kesinlikle arttırıyo , jokerde satılan multimalt arttırıyo hem şeker katkısız doğal bi ürün diğerleri hep katkılı ve asitli olanlarda gaz yapıyo aslında bebeklerede , şu sıralar çok farklı bişey kullanmıyorum artk ek gıdaya geçtiğimiz için ve sütünde terbiye olduğu için normal tükettiğim şeylerle normal bi şekilde oluyo ama ekstra bunları yersem gece göğsüm dolup ağrı yapıyo 🤦🏼♀️