ozlemtsd 9 gibi uyanıyoruz biraz karın doyurma, alt üst değiştirme yatak odası toplama, oyalama derken ben kahvaltı yaparken ona da mama yapıp eline veriyorum biberonu. O şekilde beraber kahvaltı yapıyoruz 🥰 sonra oyun, uyku vs. O uyurken yemek yapıyorum ya da diğer ev işleri çamaşır, mutfak toplama falan. Sonra yine oyun, kitap oku, masal anlat, hoplatip ziplat, hava güzelse bunların yerine dışarı çıkıyoruz. Akşam da yemek yerken yine eline mamasını ver, sonra onlar baba oğul takılırken mutfağı ne kadar toplayabilirsem o kadar topluyorum işte. Sonra onu saat 10 gibi uyutup evi topluyorum, uyuyoruz.