Yasminhafsa Herkes sağınca sütün kesilir dedi ilk zamanlar çok ağladım bebeğim beni tutmadı diye ama 17 aylık oldu ve hâla sağarak besliyorum hiç mamada kullanmadım lütfen sağınca süt kesiliyo diyenlere inanıpta moralinizi bozmayın✨
Asyaveannesi04 Yasminhafsa tamamen hurafe tabiki süt sağarsan sütün biter bilmem ne, bende hem sağdım hem emzirdim 13.5 aylık hala hem emiyor hem sağıyorum 🌺
Adda_ Hangi makinayı kullanıyorsunuz? Benim bebegimde tek gögüsümü emerek 5 ay 22 günlük oldu ama artık yetmiyor gögüsüm sagarak vermek istiyorum yoksa mama ya başlıcam :(
Yasminhafsa Mamajoonunkini kullanıyorum ve bozulma veya yavaşlama olmadı. Hatta ne olur olmaz diye yedek makinada almıştım ama 17 aydır memnunum (yedek makinamda aynısı)
RuzgarMommys Bunu kim nerden uydurmuş acaba İlk zamanlar hem ezmzirsin hem de sütün artması için sağarsın Süt ne kadar sağarsan emzirirsen artar daha çok üretir vücut sütü