jd16 ben de sizin gibi kendimi paraladım buradaki birçok anne yaşamıştır aynı durumu. Emin olun geçici bir süreç. 1hafta doğru düzgün hiçbir öğününü yediremediğim oldu, zaten kilo sınırı olan bir bebeğim vardı ama hepsi geçti gitti. yemek için zorladıkça inat yapıyorlar. Küçük ölçülerle teklif et çünkü mamalar da ziyan oluyor yedikçe fazlasını verirsin. En kısa sürede eski düzenine dönmesi dileğiyle 🌸