Herkese merhaba hanımlar bana bir konuda akıl vermenize ihtiyacım var benim bebiş 8.5 aylık ama biz hala 3 uyku yapıyoruz son 2 3 gündür uykular kısaldı akşam uyanmalar sıklaştı vs birkaç kez iki uykuya düşmesi için birşeyler denedim kademeli gittim vs ama mutlaka üçüncü uykuyu istiyor akşam en geç 9 da gece uykusuna geçiyo 3 ten 2 ye düşen annelerimiz nasıl yaptınız nelere dikkat ettiniz bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏🏼