Merhabalar benim kızım şuan 22 aylık kolik aşırı zor bir bebekti sabahlara kadar ağlardım destek verenim yoktu eşim dahil çok zorlandım ama çok sinir stres sıkıntı beni çok yordu ben şuan antepteyim kızımı uyutuyorum bi yandanda forumdayım hayatım o kadar Allak bullak ki postunuzu okumadan önce tam olarak aklımdan şu geçiyordu o zamanları zor sanıyormuşum keşke ben sabahlara da kadar sadece kızım uyumuyor diye otursaydım 2 haftadır nasıl bir haldeyim bi Allah bilir daha küçücük ama her artçıda çığlık çığlığa ağlıyor korkudan ve benim elimden gelen bir şey yok keşke sahiden sinirlerimi bozan sadece ağlaması durmaması beni yorması olsaydı beni lütfen yanlış anlama inan bana yaşamış biri olarak hiç kolay değil seni anlıyorum ama lütfen bebeğini bol bol öp kokla sarıl dua et inşallah sağlıkla büyütürsün her daim çokça şükür edelim sende bende herkeste 🙏🌸