Themhrmom benim annem uzakta olduğu için hep görüşemiyoruz çalışıyor birde çok bakamadı bana, kayınvalidem hiç umursamaz zaten, eşim biraz yardımcı oluyor ama ağlayınca hemen al seni istiyor diyip bırakıyor. Benim mutfağa gitmem yemek yapmam zor oluyor çünkü evimiz sobalı o uyurken yapayım diyorum 10 dk sonra uyanıyor. Bi tuvalete gidemiyorum. Valla çocuguna hiç kızmayan bağırmayan annelere bravo yani. Dün gece 5 e kadar çığlık çığlığa ağladı ne eşim ne ben susturamadık. Kolik derdi bitti derken dişler başladı şimdi daha da huysuz. Bütün gece uykusuz kalınca benimde halim kalmıyor sinirlerim kaldırmıyor artık. Eşim desen ölü gibi uyuyor hiç kalkmaz sesine 😒 keşke yardımcımız olsa diye düşünüyorum işte ama maddiyat el vermiyor