Tam 40 gün sürdü şişliğin inmesi ve ağrının bitmesi.1 kutu antibiyotik ve 20 iğne yedim ki anca geçti Çünkü ilk ağırmaya başladığında geçer diye erteledim gitmedim.Aksatmadan mutlaka doktora gidin apse yapan diş kolayca geçmiyor.Neler denediysem hiç bı fayda etmedi.Nitekim iltihap geçince çektiler.Cok geçmiş olsun