Bi şişlik vardı nohut kadar biraz büyüdü fındık kadar diyebilirim şimdi hafif morluk var sanırım ben kontrol ettikten sonra oldu bilemiyorum doktor üniversite hastanesine yönlendirdi ama şehir hastanesindeki dokununca falan acıma ya da acıdan kaynaklı ağlama yok gördüğüm kadarıyla şuan . Belirtileri nasıl siz nasıl fark ettiniz?