Merhaba oncelikle, bebegim cok ufakken biberona alisti pek meme emmedi dogdugundan beri cogunlukla sagip sut verdim yetmedigi yerde mama takviyesi yaptim, yalnizca geceleri emmerdi. Son 1-1.5 ay kadardir meme emmeye basladi, fakat cogunlukla memede uyuyarak emiyor uzun suruyor doymasi haliyle. Doyup doymadigini anlayamiyorum bazen bilhassa geceleri cok uyanir oldu. Bu durumu nasil duzeltirim, benzer seyler yasayan var mi? 6 ay gibi duzelir diyor cogu kisi ama bilemiyorum.