uzlet Büyüdüğünde korkup travma olmaması icin ayrıca küçük olduğu icn acı olmuyormuş Ne şişti ne kızardı kulagında hic yokmuş gibi herşeye en erken yaptırma taraftarıyım oğlumuda sünneti 6 aylıkken yaptırdım iykide yaptırmışm nasıl gecti hic anlamadım bile yeğenim 3 yaşında oldu sünneti çocukta travma kaldı iyileşene kdr acıcak diye tuta tuta hep altına kaçırdı çocuk ayrıca annesi olarak sorumluluk benm sizin kararlarınız size özel bnmkiler bana Siz deldirmeye bilirsiniz cnm