Oğlum 7 aylık ama ismini sanki tam bilmiyor gibi çok nadir bakıyor babası seslenince ona bazen bakıyor ama bana çok bakmaz tam öğrenmedi sanki sesimize bakıyor gibi.
Gel yiğit diyince örümcekteyse hemen geliyor gel i anlıyor göz teması felan kuruyor gayet iyi seslere hemen tepki veriyor ama ismini tam anlamıyla bilmiyor biraz taktım doğrusu 😕