nibado atakdayiz bi babasını kucağında bi benim kucağımda hoplayıp zıplıyoruz. Sakin olduğu zamanlarda oyun halısına koyuyorum,yüz üstü egzersizler yapıyoruz,cingiraklarla oynuyoruz, yumuşak topu var onla oynuyoruz, hava soğuk bu yüzden evin içinde sürekli geziyoruz. Ama atak yüzünden çok huzursuz sürekli ağlıyor ilgisini çekmiyor