Gamzeemre Merhaba ben bebeğimi emziremiyorum iki buçuk aylık mama ile besleniyor bugün yüzünde kızarıklık var iki yerde büyük geçer dedim eline falan yatmıştır ama geçmedi sizce ne olabilir önemli bir şey mi