Bebeğim 20 aylık. 6. Aydan beri kullanıyorum. Şuan 3 numara bizdeki. Ben çok memnunum zaten tüm mamalar ortak bir standarttalar biri diğerinden Farklı değil eğer bebeğiniz alerjik bebekse o zaman Farklı tabi onların mamaları. Ama kilo aldırma konusunda ek gıdayı da ne kadar tükettiği önemli oluyor benim bebeğim şuan 13 buçuk kilo doktorumuz kilosundan ve boyundan oldukça memnun