Benkeyfimkahyasi90 belisimmm benimki 10 aylik olacak yok😄ne kadar geç o kadar iyi diolar güya ama bette baktım triod,d vit eksikligi olunca vs geç cıkıomuş önümüzdeki ay Dr a soracağım inşallah
Gizemnaz_ belisimmm bizimkide 12 aylıkken bi çıktı hepsi sırayla patlıyor şimdi peş peşe 🥰 bekle cnm yaşında çıkarır demekki
Ayyuzlukoncuy Benim oğluşumun da hala yok :) Damağına girip çıkartasım geliyor bazen 🤣🤣🤣 huysuzluk nirvana lakin ne gelen var ne gideeenn.. ☺️
belisimmm Ayyuzlukoncuy ay evet yaa milletin çocuğu 4 aylıkken çıkarıyor kiyaslamiyorum tabikide ama herkes diyor niye daha dışı yok niye emeklemiyor sinir oluyorum
belisimmm Benkeyfimkahyasi90 inşallah bir sıkıntı yoktur canım bende ne kdr gec o kdr iyi diye duymuştum
Ayyuzlukoncuy belisimmm oğlum daha desteksiz tam oturamıyor , emeklemiyor da. Elaleme bakarsak bu mutlu günlerimizi heba edeceğimizi düşünüyorum açıkçası. Incileri de yakında çıkar biz de rahatlarız
belisimmm elizabeth emekledi mi bebeğiniz çünkü dışı çıkmıyorsa emeklermis emeklemezse de diş cikarirmis öyle duymuştum birinden
elizabeth belisimmm bilmem hiç öyle bi şey duymadım ben. 7-8 aylık gibi emeklemeye başlamıştı. Emekleme bir gelişim göstergesi değil ki diş çıkartıp çıkartmamakla alakalı olduğunu sanmam 🤷♀️
Yasminhafsa 1 yaşını geçtikten sonra çıkarttı ama sağolsun hepsini birden çıkardı😅 şuan 17 aylık çoğu dişi çıktı hiç dert etmeyin zamanı vardır
belisimmm Ayyuzlukoncuy aynen öyle kimsenin dediğini umursamamak gerekiyor ama insanın aklına Bi takılmıyor değil
Mrs-Turkk belisimmm 10 aylıkken cıkardı kızımm arka arkaya geliyor hepsii sabret canım elbet cıkıcak 😂
Ayyuzlukoncuy belisimmm Burada da doktor işbirliği gerekiyor . Doktor sağlıklı diyorsa cok da umursamamaliyız