Sevoinci 2 ay olana kadar hep uyandırdım 1.5 saat arayla sonra ellemedim kendisi de kalmıyodu 7-8 saat falan doktora sorduğum da olmaz öyle şekeri düşer az da olsa emmesi lazım dedi gece 12 de emziriyom mesela sonra 3 de bi daha sonra 6 da o şekilde gidiyoruz şimdilik 3 aylığı geçtik daha devam ama uyandırmadan emdiriyorum ben hafif çenesini kaşıyınca emiyo zaten azda olsa emecek yoksa olmaz dedi doktorum