Bugleminannesii ala ala hem cocuk doktorumuz hemde saglikocagindaki ebeler D vitamini ac karnina 3damla dedi , belki genetik kansizligi vardir o bebegin
Bilemedim simdi postu acan hanfendi biraz daha bekleyin ustte kalsiin postunuz insallah yardimci olabilicek biri cikar en kotu doktorunuzu arayin yada saglikocagini