Bizde ilk aşamada biogai kullanmıştık çok iyi bir damla aslında ama gaz kramp ağrı oluşumunu arttırıyor bio gai gazı kesmez barsaklarda probiotik olduğu için yararlı bakteri oluşumunu destekler 6. Ay da ek gıdaya geçişte barsaklar gelişmiş olduğu için kabızlık sorunu ortadan kalkar fistül oluşmaz bu nedenle ama yanında nurse harweys yada sab simpleks tarzı gazı azaltan bir damla daha kullanmanız gerekli tek başına çocuklar gaz bombası oluyor