Benim kızım da 19 aylık. Hala su içmiyor maalesef. Anne sütü içiyorsa su ihtiyacını oradan karşılıyor olabilir denmişti ama tabi su içmesi gerekiyor. Ben de sık sık elimden geldiğince eğlenceli ve Farklı şekilde sunuyorum. Umarım lıkır lıkır içtiği günleri görürüm