Denizelif34 anne sütü alıyorda acele etmeyün başlamak için 6. Ayı bekleyin bence. Bizim doktorunuz ilk mevsim sebzeleriyle başla demişti. 5-6 sebze sonra 3 -4 meyve sonra yumurta sarısı, yoğurt, pirinç şeklinde devam etmiştik. İlk gün 1 çay kaşığı 2. Gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı şeklinde verin ve muhakkak pürelerine zeytinyağı da koyun. Miktarı çok vermeyin keisnlikle kabız oluyorlar sonra. Arkadaşımın sayfası var instagramda biranneylebirbebek diye orada yeni başlayanlar için harika bilgiler var bir göz atmanızı tavsiye ederim.