Gizempkr güzel dediğiniz şey hiç doğru bir şey değil maalesef. Bazı ülkelerde 180 gün yani 6 aydan önce bebeğe süt ya da formül mama dışında hiç bir şey önerilmez. Bunun bir çok sebebi mevcut. Bizim ülkemizde de 17 hafta ile 26. Haftalar arası ‘bebeğin isteğine, oturabilme - dik durabilme -çeşitli sağlık durumları ‘gibi gibi durumlara bağlı olarak değişkenlik gösterebiliyor. Yani minimum 4.5 aylık olmalı bebeğiniz en kötü ihtimalle tadım yapmaya başlamanız için. Bebeğiniz meme-mama sıkıntısı yaşıyordur , belki kilo alamıyordur vs gibi sıkıntılar sebebiyle evet erken de başlanabilir ancak sağlıklı bir bebeğin ek gıdaya başlaması için vücudunun hazır olması ve yemeye ilgi duyup istekli olması gerekir. Sizin bişeyleri onun ağzına vermenizle değil onun istemesiyle başlıyor serüven. Acele etmeyin lütfen , doktorunuzla konuşun. İnsan heves ediyor ama unutmayın ki zamanında yapılmayan doğrular yetişkin yaşta etkileyebiliyor hayatını. Eğer doktora gidemiyorsanız , sağlık ocağından yardım alabilirsiniz. Onun dışında da internette milyon tane doktorun videosu var bir göz atın. Beni de yanlış anlamayın güzel niyetle yazıyorum, Rabbim sağlıkla büyütmenizi nasip etsin yavrunuzu