Tosbikkkk Eymenin-annesi-sinem ücretleri yüksek mi cnm eve gelince kart falan mı gösteriyor sence ilerleme oluyor mu
Eymenin-annesi-sinem Esra_58 benim oğlum da öyle terapist bana söyleyemediği için direkt kendi diline dönüp konuşuyor demişti
Eymenin-annesi-sinem Tosbikkkk bana da kreş önerildi Eylül de vermeyi düşünüyorum 3 yaşını da geçmiş olacak
Esra_58 Ayfer2608 hikâye kitapları var sonra dikkati güçlendirme seti aldım a b c şeklinde üç kitap var adeda yayınlarının
Eymenin-annesi-sinem Ayfer2608 ya şöyle bişey öğretmen bize fotokopi getiriyor ordan gösterip çalışıyoruz ama kartları var onların onlardan alıp çalıştırabilirsiniz
Tosbikkkk Eymenin-annesi-sinem teşekkürler canım. Benim gittiğim pedegog kreş yada oyun gurubu önerdi aklında olsun
Eymenin-annesi-sinem Tosbikkkk bende verecem cnm inşallah bu ay da gelecek terapist sonra ben ailemin yanına gidecem orda yeğenlerim var inşallah orda çocuklarla iç içe olması iyi gelir ailemin yanından dönünce de konuşma durumuna göre bakacam Eylül de kreş düşünüyorum inşallah
Eymenin-annesi-sinem Ayfer2608 biz dil terapisti 33 aylıktı başladık bana da çevredekiler daha kücük dedi ama beklemek de olmazdı çocuğun vücuduna ilac girmiyor eğitimle desteklemeye çalışıyoruz bence imkanınız varsa başlayın dil terapistine
Ayfer2608 Eymenin-annesi-sinem Almanya da yasiyorum doktorlar kağıt vermediği sürece başlayamıyorum bu yüzden sormak istedim en azindan evde destekleyebileyim.Bizde otizm süphesi var 😔Yarın nörolojiye gidicez lütfen dua edin mayis 2 de otizm teshisi var.
Eymenin-annesi-sinem Tosbikkkk ya evet ondan cok korkuyorum işte konuşması için kreş diypruz ama bu sefer de çocuklar sürekli hasta olacak ay bilmiyorum yA rabbim inşallah tez zamanda konuşmalarını nasip eder🤲🏻
Eymenin-annesi-sinem Ayfer2608 canım inşallah sıkıntı çıkmaz yavrunda dua ederiz bol bol🤲🏻🤲🏻 Sürekli konuş kitap oku arkadaş ortamına çıkar
Ayfer2608 Eymenin-annesi-sinem bebekliginden beri göz temasi yok,konusma yok, diger cocuklarla oynamiyor, ortak ilgi yok ve heyacanlaninca ellerini açıp kapatiyor, 11 aylik emekledi,23 aylik yürüdü kaslari güclü degil😔
Eymenin-annesi-sinem basakhanim34 bende şaşırdım doktor öyle söyleyince hatta bana Albert Einsteini örnek verdi 6 yaşında konuştu ve cok Zeki bir bilim adamı dedi kbb doktoru söyledi bunu bana