birkuzuannesi Eslimebrar 4 aylık 2 saatte bir emziriyorum canım gece de öyle alışmış kendisi uyanıyor napcam bilmem 😅😅
Turkiloganne Eslimebrar 3 aylık saat başı memede yaka ignem benim 🥰 memelerim muhtemelen 10 çocuğum olduğunu düşünüyor artık sertleşme ihhtiyaci bile duymuyor 😅 gece de 2-3 saate bir uyandırmadan ben veriyorum uyku arası ama bazen 4-5 saati bulabiliyor uyuyakaldigim zamanlar
NatashaRomanoff @“Eslimebrar” yenidoğan 20 günlük kızım. Saatte ya da 1 buçuk saatte bir uyandırıp emziriyorum.
B1elf NatashaRomanoff yeni doğum yaptigimda doktorumuz 2.2.5 saatte bir demisti ne zamana kadar uyandirip emzirmeyi düsünüyorsunuz şuan 2. Ye hamileyim unutmuşum ben 😄
Ezgi-123 NatashaRomanoff benimde 20 günlük ve sarılığımız var bazen yarım saatte bir emziriyorum çok aranıyor ancak uzun uyursa iki saatte bir emziriyorum acaba sütüm mü yeterli gelmiyor sürekli aranıp emmesi normal mi
smileanne AselinAnnesiiiiiiiii mama ile mi.besleniyor acaba ? Benim bebeğim meme reddi mi yoksa karni mi tok anlamıyorum . 3 ay 25 günlük . 4-5 saat emzirmezsem güzel emiyor . ama bir saat uyusa peşine gogsumu versem emmiyor hic ..acikmiyormu emmek mi.istemiyor memeyimi reddediyor anlamıyorum . emerken hep tepiniyor kıpkırmızı oluyor. Ama goguste hic 10 dakika kaldığını bilmem . 3-4 dakika emip bırakıyor sonra hic istemiyor daha . sutumde çok ve tazyikli . ondan mi istemiyor acaba
Gulo0401 Benim bebeğim 45 günlük şu an gün içinde ne zaman ister ağlarsa takip etmiyorum açıkçası ama gece uyanmıyor ortalama 5 saatte bir emiyor iki kez uyanıyor yani bir şey olur mu acaba ya acıksa da uyanırdı sonuçta
PiNaRr_Dmr_Zynp Gulo0401 kilosu iyiyse demekki doyuyor gece ki uyanmiyor ne guzel masallah. Biz 40gunluguz 2 saatte bir gecede gunduzde ayni.
Tugba_polat1 Gulo0401 5 saat çok uzun bı süre kan şekeri düştüğü için uyanmaz o yüzden sen 2 saate bir emzir bence canım
Gulo0401 PiNaRr_Dmr_Zynp kilosu da çok iyi değil ki aslında 3300 doğdu hastaneden çıkarken 3100 e düştü 4300 şu an