Acemimom1
Çiğ de verilir haşlanmısta.
Ama ben haşlamadan yanaydım.
Çabuk yutar öğürme refleksi olmasın yemekten sogumasın diye. Öyle bence daha güzel oluyor hafif ılık püre şeklinde muhallebi gibi
Tadım ayına basladıgımda önce bu sekilde verir daha sonrada blw usulu elmanın kabugunu soyar eline verirdim kendi yemeği öğrensin diye.
Büyüdü şimdi bi sıkıntı olmadi sükür