Daha 5. Günündeyiz ve 3 ay 27 günlüğüz. 3,5 aylıkken başladık atağa 🤦♀️doğduğundan beri uykusu pek yoktu ama artık hiç yok ne gece ne gündüz toplasanız 1,5 saat anca uyuyor oda kucağımda. Uyusun yeterki diye kucağımdan koyamıyorum yatağına. Geceleri özellikle bi anda çığlık atarak ağlıyor gözleri de kapalı şekilde sakinleştirmeye çalışıyorum çokk zorlanıyorum. Memeyi de ayakta emziriyorum. Emzik vs tutmuyor napacagimi bilemez oldum. Banyo yaptırırken hiç ağlamazdı çok severdi şimdi ağlaya ağlaya bir oluyor yıkarken zorlamaya başladık kayıp düşecek diye 😔Sizler ne durumdasınız nasıl atlattiniz bu atağı banada yardım edin