mercimekmi Merhaba 3 aylık bebeklerinizi kaç saat aralıklarla emzirdiniz? Ben 3 saatte bir emziriyorum ama doymuyor sanki
Alinasmomm mercimekmi valla benimki iki buçuk aylık ne zaman isterse o zaman emziriyorum saat tutmuyorum. Bazen 4 saat uyuyor 4 saat emmiyor bazen bir buçuk saat 2 saat sonra acıkıp emmek istiyor emziriyorum değişiyor yani herhangi bir saat kalıbımız yok
queen_mom mercimekmi benim bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak şimdiye kadar hiç saat tutmadım nezaman isterse emziriyorum. Gündüz değişiyor 1 saat 2 saat 45 dakika gibi genelde 2 saat beklemiyor 😅 gece uyandikca emziriyorum. Bazen 4 saati bulabiliyor
dikkatbebekvar mercimekmi benimki de 10 gün sonra 3 aylık olcak. Gündüz hiç 3 saat ara vermemişimdir kendisi aglar zaten. Gece de aynı 2 2 bucuk saatte bi kalkıp emiyo.
Aslan-K mercimekmi benim oğlumda iki buçuk aylık gündüz canı ne zaman isterse o zaman emiyor ki hiç memeden ayrılmıyo desem yeridir . Gece uykusunda da ne zaman uyanırsa o zaman emiyor. Bazen 3 saati geçiyor bazen 2 saate bir emiyor kendim uyandırmıyorum . Gayet güzel kilosu falan. Her bebek farklı tabi ki . İstediği her zaman vermeye çakışın. Uyandırmanıza gerek yok kilosu iyiyse
mercimekmi queen_mom bende bu şekilde ilerliyordum ama kilo alımı yavaşlamış o yüzden daha sık mı emzirmeliyim diye düşündüm
queen_mom mercimekmi 2 saatte bir emzirsen bile yeter bence anca acıkır. Tabi kendi isterse 2 saat bekleme
mercimekmi dikkatbebekvar maşallah yavruşunuza 🧿 benim bebeğim uyuyunca uyandırmıyorum bazen 5 saat uyuyor gündüz de 3 saatte bir ben emziriyorum yoksa kendisi emmek istemiyor uyanıklık süresi de baya arttı bu saatten sonra eskisi gibi kilo almaz sanırım
Rabiakaptan Ben 40 günlükken 2 saate bir emzirmeyi kestim kendi ne zaman isterse o zaman emziriyorum 2 aylik olduk simdi gunduz zaten sürekli emiyir gece de 3 4 saat sonra kalkiyor talep ettigi sürece emziriyorum uyku artik kiymetli cunku uyumamaya basladi 🥲