Menis123 emzirme kpnusunda malesef bizim ülkemiz böyle.herkesin söyleyecek bişeyi var, hiç anne olmamış kadınlar bile konuşmayı ayıplamayı hak görüyor kendine. Annem bile beni 2 ay emzirmesine rağmen bıdı bıdı konuluypr hala..Oğlum 8 aylık doğduğubdan beri meme artı mama gidiyoruz öyle bayıla bayıla emen bi bebek hiç olmadı hep zorla..hala öyle günde 2 belki 3 kere çok nadir 3 olur emer o da sadece uykudan uyandığı zamanlarda. Gün içinde öldür asla emmez. Mama verdiğimi gören herkes bişy söylüyo. Uzun zamandır açıklamaya uğraşmıyorum. emzirmiyorum memelerim sarkmasın sizinki gibi deyip geçiyorum ne yorcam kendimi onlar üzülsün 😆