Merhaba hanımlar nasılsınız? Bebeğim birkaç gündür sağ göğsümü istemiyor önce 5dk falan emiyor sonra bırakıp kalkmaya çalışıyor etrafa bakınıyor uyumak için bile onu emmek istemiyor sıkıyorum süt geliyor:( gece uyurken düzgün emiyor. göğsüm taş gibi oldu sızlıyor resmen:( diğerinde hiç böyle bir sorun yok çok şükür. Ama neden böyle yapıyor kafayı yiyeceğim. Nasıl düzeltebilirim bu durumu?