Yorumları okuyorum kızlar kimisi ‘gece beslenmek için uyandırsammı’ diyo benimkide 2 saatte bi uyanıyor 🥺🥺 deliksiz uykuya ne zaman geçer yada her uyandığında besliyor musunuz? Benimki sadece mama alıyor gece bilerek fazla veriyorum ama yok sürekli uyanıyor