Mlkkrm 10 aylık 7,5 kilo erkek bebek biz ölelim o zaman 😂 bende emziriyordum kilo alımı çok yavaş diye mama takviyeli ilerliyorduk 6,5 aylıkken emmeyi tamamen bıraktı ve sadece mamaya döndü. Geçen ay 0 gram almış 😊 almayan çocuk almıyor bu onun sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor. Herkes eşit derecede gelişecek olsaydı insanların hepsi aynı fiziksel özelliklere sahip olurdu dimi 😊 o yüzden sağlığı yerindeyse takılmayın