Kızlar merhaba ikiz bebeklerim var yedinci aylarından günü aldılar artık bir uyku düzeni oluşturuyorum normalde bizim bu aydaki bebeklerin gündüz iki uyku uyuyup daha sonra gece uykusuna yapmaları gerekiyor muş bir uyku eğitmeni öyle söyledi uyanık kalma sürelerini gündüz saatlerinde 3 saat veya 3 saat 15 dakika olmasını söyledi yani bu şekilde bebeği bekletmem gerekiyor düzenli uyuması için ama asla 3 saat tutamıyorum maksimum 2 saat 2 saat 15 dakika ve bu şekilde olunca gündüz üç uyku oğlu uyumuş oluyorlar uyku eğitimi veren var mı aranızda ya da ikizlerde nasıl bir uyku düzeni oluşturdunuz