Kereminannesiii 2 gündür ailecek hastayız. 39 derece ateşle zor hastaneye kendimizi.3,5 aylık bebeğimde hasta oldu. Aman dikkat edin. Hastane bu salgınla dolu. Ay yaş fark etmiyor maalesef
Kereminannesiii Gul_hatice öksürük boğaz ağrısı ateş vücudum dökülecek gibi ağrıyor. 39 derecelerde ateş
Kereminannesiii Eysar aynıyız hepimiz dökülüyoruz ben böyle hastalık uzun süredir görmemiştim sanki karda yatmışız da bu hale gelmişiz gibi. Sağolun
Kereminannesiii RobinScherbatskyy kızım 3,5 aylık o da hasta oldu. En zor olanı o oluyor anlamıyorsun da dilinden😞
Kereminannesiii Tosbikkkk 36 ya hiç düşmedi maalesef 37 lerde geziyor. 3-4 saati bulmadan tekrar çıkıyor. 38-38,5 arası geziyor. 3 böyle sürer dedi doktor. 3 gün sonra kontrole çağırdı