uykusuzpanda ya benim ilk bebeğim ama ben ona ayak uydurduğumdan sanırım çok zorlanmıyorum. Yemek istemiyorsa bırakıyorum saatlerce aç kalsa da karışmıyorum. Uykuda veriyorum sadece. Yetiyor demek ki yoksa yerdi 🤷🏻♀️ uyku konusunda başlarda direttim ama daha çok ağladı, ağladığı için daha çok uykusu açıldı, uykusu açıldığı için daha çok uyumadı 🤦🏻♀️ ben de zorlamayı bıraktım. Uyumuyorsa kalkıp evi gezdiriyorum, oyun halısında oynatıyorum, yormaya çalışıyorum. Diğer türlü yatakta ağlatarak saatler geçeceğine en azından ağlamadan, oyalanarak geçirsin saatleri ki uykudan da soğumasın. Sanırım zorlamadığımdan maks 1 hafta sürdü iştahsızlığı. O süreçte de sürekli etrafı gezdirdim çünkü etrafa duyduğu ilgiden yemiyordu. Sanırım hevesini almış olacak ki 1 hafta sonra düzeldi. Uykusu da ara ara uyumak istemediği dönemler oluyor yine zorlamıyorum. Sonra yorulup kucağımda bayılıyor oynarken veya gezerken 😂 sadece arada gelen ağlama krizleri beni çok üzüyor. Asla sakinleşmiyor, etinden et koparıyorlar sanki çocuğun içim gidiyor. Sarılmaktan başka bir şey de yapamıyorum 😔