nursenbaris ilk 6 ay normal deniyo ama benimde hep aşırı derecede döküldü 6 aydan sonra biraz azaldı sonra tekrar arttı. Bi aydır falan biotin takviyesi kullanıyorum o kadar farketti ki artık çok az dökülüyo o da gayet normal. Ben eczacıbaşı nın selfit biotin ini kullanıyorum. Dökülenler yerine yeni saçlar çıkıyo ama hep kısa kısa sinirimi bozuyo bi de saçlarım dalgalı kötü duruyo😅