Öncelikle hepimizin başı sağolsun 🙏🏻
bebeğimin haftaya 4.ayı bitmiş olacak sadece anne sütü alıyor. 4+ kavanoz mamaları ve gece mamaları gördüm bunları alıp yedirmek için soru sormayacağım evde kendim yaparım ama nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Doktor kontrolü var ek gıdaya ne zaman geçmeye başlayalım diye soracağım ona da ama konuyla ilgili nasıl başlayacağıma dair hiç bilgim yok. Tadımlara hangi yiyeceklerle nasıl başlanıyor. Eline havuç veriyorum damakları kaşındığı için tutma refleksine ağzını bulmasına da katlı sağlıyor. Ufak ufak oturmaya da başladı kendiliğinden, artık yatmak sıkıcı geliyor sanırım ona 😅 bu arada sorum bazı annelere erken gelmiş olabilir ama her bebeğin gelişimi kendine özeldir, her ay düzenli doktor kontrollerine götürüyoruz kilo alımı gelişimi hep takip altında ben kendimi bilgilendirmek adına sizlere danışıyorum lütfen olumsuz yorumlara girmeyin. Sürece nasıl başladınız hangi meyve sebzelerle nasıl bir yol izlediniz ilk başladığınız zaman çay kaşığıyla bi sefer ara öğünlerde mi verdiniz emzirmeden önce mi sonra mı vs bilgi almak için soruyorum 🙏🏻