4aylık bebeğim iki üç gündür hırıltılı şekilde nefes alıp veriyo neden böyle oldu anlamadım hastada olmamıştı bulunduğum yerde serum fizyolojik yok malesef ne yapabilirim burun spreyimi kullanmalıyım yoksa kendiliğinden geçer mi önerilerinizi yazar mısınız