7 buçuk aylığız normalde hep Aptamil kullandık , yenisi almaya gittiğimde yardım için deprem bölgesine gönderildiği için kalmamıştı. Bende mecburiyetten ilk defa Hero Baby aldım. En baştan beri kullanan var mı? Fena değil gibi sanki içti oğlum farklı olduğu için dokunmadı da . Aptamille değerleri de birbirine yakın baya .