Merhaba kızlar. 3 aylık bir bebeğim var kilo alımı gayet iyi tabii 1 aydır memeye biraz daha düşkün hatta bu durum bende sütüm yetersiz mi hissini ortaya çıkardı birde üzerine göğüslerim terbiye sürecine girince 🤦 kilo alımı iyi olduğu için mama kullanmıyorum ama kızım sürekli emiyor bazen yarım saate bir ona rağmen bezler dolusu çiş yapmıyorum 24 saatte 250 gramı görüyoruz bu doydugunu gösterir ama bu kadar çok emmeye çok çok ciş yapması gerekmez mi böbreklerine falan başka sebepten ultrason ile bakıldı herhangi bir sorunu da yok ben anlamıyorum bu sütler nerede peki hiç başınıza geldi mi böyle birşey 😂😂