Perşembe günü rota aşısını ve 2.ay aşılarını yaptırdık. O günden beri meme emmek istiyor ama bir iki emiyor sonra çok şiddetli ağlıyor. Devam etmekte istiyor ama meme ağzında bir iki kez daha çektikten sonra yine aynı ağlıyor. Rotadan mı kaynaklı yoksa meme reddi mi yaşıyoruz anlayamıyorum. Yardımcı olan varsa çok sevinirim