Bebeğimin alt 2 disi çıktı daha yeni geçen hafta patlatti şimdi üst iki dişi baya şiş ama ateşi sürekli yükseliyor 39.3 u gördük dolven veya calpol veriyorum düşüyor ama etkisi geçince geri artiyo birde usutmeside oluyor çok yüksek olunca diş ateşi bu kadar yüksek olmaz ama başka hicbiseyide yok ateş dışında ne yapmam gerek hastaneyede pek götürmek istemiyorum